lørdag 19. november 2016

New Project Life Process Video

Hi guys.
Welcome back to Crafters Together. I am Agnete aka Kreatyra, and I am here with you today with a new video on my youtube channel. It is a Project Life Process video, and it is from week 22 this year.



I guess some of you already started planning your december and christmas.
Is anyone doing December Daily? If you´re not familiar with that, you should totally check out Ali Edwards, also on youtube. She is the founder of December Daily. I am also trying to participate this year. It would be so funny if more people would join in on this! 
Take a look and be inspired!



Hei folkens!
Velkommen tilbake til Crafters Together. Jeg er Agnete aka Kreatyra, og jeg er her med dere i dag med en ny video på min youtubekanal. Det er en Project Life Prosessvideo, og det er fra uke 22 i år.


 Pink Papertales - Once Upon a Time - Project Life process video 

Jeg tenker at noen av dere kanskje allerede har startet med å planlegge din desember og jul.
Er det noen andre som skal gjøre December Daily? Hvis du ikke er kjent med hva det er, burde du absolutt sjekke ut Ali Edwards, også på youtube. Hun er grunnleggeren av December Daily. Jeg gjør et forsøk på å delta i år. Det hadde vært så gøy hvis flere blir med også! :)

Ta en titt og la deg inspirere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar