tirsdag 29. november 2016

Gifttags with small diecuts - Pakkelapper med små diecuts

Hi everyone :) 
I want to show you some gifttags
I made by using old diecuts I had
lying around. I start by diecutting 6 
of my rectangle dies. I want to use a 
backgroundstamp to make them a 
little more interesting.
I also diecut 6 white rectangles 
in the same size to tape them together.

Hei alle sammen :)
Jeg vil vise dere noen pakkelapper
jeg har laget ved å bruke gamle
diecuts jeg har hatt liggende.
Jeg begynner med å kutte ut 6 tags
med en rectangle dies.
For å lage litt mer liv i lappene bruker jeg
et bakgrunnsstempel. 
Jeg kutter også ut 6 hvite rektangler i 
samme størrelse så jeg kan teipe dem sammen.



I stamp with white
pigmentink and let them airdry. 
They use more time to dry than dyeink
because the ink lays
on top on the paper relative
to the dye who absorbes in.
You can also use your heatgun
to speed up the process.


Jeg stempler med hvitt 
pigmentink/blekk og lar det lufttørke.
Det tar litt tid på grunn
 av blekket som legger seg oppå 
 papiret i forhold til dye som trekker inn.
Du kan også bruke varmepistol.



I stamp the sentiment on the front
and the to and from on the back.
I also place a ribbon between them before
I tape them together.
I glue on my diecut and tie
a bow at the top of my ribbon to make
it a little more fun.

Jeg stempler teksten på forsiden og 
til og fra på baksiden.
Jeg fester på et bånd før jeg limer
dem sammen.
Så limer jeg på figuren min og knyter
en sløyfe på toppen av båndet for
å gjøre det litt finere.



I use Glossy Accent, stickles and
 liquid pearls to decorate my diecuts and make them more alive :)

Jeg bruker Glossy Accent, stickles og liquid
 pearls på figurene så de ser litt mer levende ut :)


Materials
Hero Arts - Cling Dots backgroundstamp
Different diecuts
Til og Fra: Papirdesign
God Jul (dont know where It`s from
Ribbon and twine
Liquid Pearls: White Opals and Gold Pearl
Glossy Accent
Stickles: Christmas Red

Materialer
Hero Arts-Cling Dots bakgrunnsttempel
Forskjellige diecuts
Til og Fra: Papirdesign
God Jul (vet ikke hvor den er fra)
Bånd og hyssing
Liquid Pearls: Opal White og Gold Pearl
Glossy Accent
Stickles: Christmas Red



I hope you got some inspiration
 now that christmas is near. 
I have to run back to my crafttable 
and continue with my christmas cards

Have a wonderful and creative day!
Hugs from Marthe :)

Jeg håper du fikk noe inspirasjon til 
 nå som det nærmer seg jul. 
Jeg må løpe tilbake til hobbybordet og fortsette
 med julekortene mine.

Ha en flott og kreativ kveld!
Klem fra Marthe :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar