onsdag 5. oktober 2016

GIVEAWAY - ETT TRYKK

Hei Alle Sammen :-)

Vi er klare med en ny GIVEAWAY i bloggen vår, å denne gangen har vi fått med oss 
Ett Trykk :-D :-D :-D  

Det betyr at det kun er Scrappere fra Norge som kan delta på denne GIVEAWAY'en :-)


 


Ett Trykk er ett Norsk Scrappe Magasin, som du får kjøpt i de fleste Scrapbooking Butikkene i Norge, samt en del utvalgte Kiosker som Narvesen. 

Bladet publiserte sitt første blad 1 Februar 2005, å har siden den gangen gitt ut 6 ulike utgaver vert år. I de siste årene har Ett Trykk også gitt ut bladet Julehilsen, ett blad full av Juleinspirasjon. Det du finner i bladene, er insente bidrag av ulike prosjekter fra Scrappere over hele Skandinavia. Leserne er velkommen til å inspirere andre lesere med kreativiteten sin, noe som er med på å skape bladet Ett Trykk til det bladet det er i dag.

I tillegg til bladet, så har Norsk Stempelblad andre produkter som Stempler med ulike norske tekster, buttons og sammle permer til bladene. Titter man innom nettbutikken, vil man finne disse produktene og litt til :-)
 

Norsk Stempelblad er i mot MOBBING i Scrappe Miljøet vårt og sponser derfor to ulike premier. Den ene premien er ett års abonoment på bladet Ett Trykk, det vil si 6 utgaver som blir sendt hjem til vinneren.



Premie nr 2 er to valgfrie sett med stempler, som vinneren velger selv i nettbutikken til Norsk Stempelblad. Vi trekker To vinnere, som vinner en av premine.

 

 
For å kunne delta i denne GIVEAWAY'en og for å være med i trekningen av premien fra Ett Trykk, må du gjøre følgende:

  • Dele denne blogg posten på facebook, har du blogg vil vi gjerne at du putter GIVEAWAY'en i sidebaren din
  • Legge igjen en kommentar i dette kommentarfeltet, det kan du gjøre selv om du ikke har blogg

 


GIVEAWAY'en varer frem til Onsdag den 26 Oktober, kl 20:00 Norsk tid.
Vinneren blir trekt med hjelp av MR. Random.

Lykke Til :-)

 

27 kommentarer:

  1. Så masse fin inspirasjon i Ett Trykk ☺

    SvarSlett
  2. Har ikke blogg så delte på facebook, ellers har jeg gjort de andre. Morsomt med giveaway :)

    SvarSlett
  3. Har ikke fått kontroll på bloggen min (helt grønn på det) men delt på Facebook. Krysser fingrene (skulle ihvertfall om jeg hadde kunnet). Ett trykk har vært ett lyspunkt i lange perioder med sykdom så det hadde vært en fantastisk gevinst 😉

    SvarSlett
  4. Kjemefin giveaway. Denne blir jeg gjerne med på☺

    SvarSlett
  5. Ett trykk er en stor inspirasjon!! Hadde vært moro å vinne!!!

    SvarSlett
  6. Likt og delt på facebook :)

    SvarSlett
  7. Et trykk, det er noe man SKAL HA i papirutgave! :) Masse herlig inspirasjon der.
    Flott giveaway, krysser fingrene.

    SvarSlett
  8. Har lagt inn link i sidebaren på bloggen min, likt sida til Ett Trykk. Liker allerede denne sida.
    Et kjempeflott initiativ fra Ett Trykk, masse fint i dette bladet.

    SvarSlett
  9. Kjempe spennende giveaway :) Har lagt inn på min sidebar på bloggen, lagt på facebooksidene mine :) Er allerede følger hos Ett Trykk og Crafters Together.

    SvarSlett
  10. Har mange ett trykk blad som eg blar i når eg treng inspirasjon! :)

    SvarSlett
  11. Abonnerer på Ett Trykk. Mye inspirasjon å hente der. Flott give away .Liker og har delt 😁

    SvarSlett
  12. Takk for at dere lager denne flotte Giveawayen! Har delt både i bloggen og på Facebook :)

    SvarSlett
  13. Kjempeflott giveaway. Elsker Ett Trykk og stemplene fra Norsk stempelblad.

    SvarSlett
  14. Da har jeg delt på FB-sida mi.

    Bra med fokus på nettmobbing/trakassering! Flott give away fra Ett Trykk. :-)

    SvarSlett
  15. Flott Giwe away, og flott med fokus på temaet (Y)

    SvarSlett
  16. Kjempeflott giveaway! Jeg er med!

    SvarSlett
  17. Det er alltid mye god inspirasjon å finne i Ett Trykk! Jeg er med!
    :)

    SvarSlett
  18. Flott giveaway. Har likt og delt og lagt ut på bloggen :)

    SvarSlett
  19. Dette hadde vært midt i blinken! Likt,delt og nå også kommentert:)

    SvarSlett
  20. Dette hadde vært midt i blinken! Likt,delt og nå også kommentert:)

    SvarSlett
  21. Favorittbladet mitt! Har fulgt bladet nesten helt fra begynnelsen, og har flere hyller fulle - som jeg ofte leser på nytt og henter inspirasjon fra ♥ Kjempeflott giveaway - Likt - delt - kommentert :)

    SvarSlett
  22. Spennende men hvem vant ? 😊

    SvarSlett
  23. Skulle ikke denne trekkes 26.10 ?

    SvarSlett