fredag 14. oktober 2016

A new Designer - Kada

Hello!

My name is Karin Dahllöf, aka Kada, and I live at the island Orust in Bohuslän, Sweden with my husband and our cat. Scrapbooking is a lifestyle to me, a part of my daily life, my nerv of life. To create is to be free, to have fun och be personal. Nothing is right or wrong, it's fantastic! 

I began to scrapbook in 2004, just after our marriage. But I have made birthday card ever since I was a child. I love to create with paper; I make LOs, PL-pages, cards, pocket letters, flip books, mini albums and more. Whatever I fancy. Welcome to my blog: Kadas Scrapboking

To be member of this design team means a lot to me. I really hope I can give you inspiration, to feel the fun in this hobby. What you make is just as great as what anyone else create - that's the great thing about art!

Now to my creation. We have just had a Maja Design giveaway so let's start with papers of that brand. I had pictures of me as a little girl and found a sheet from the collection Vintage Summer Basics that suited great, the paper is called 1911.


Hej!

Jag heter Karin Dahllöf, aka Kada, och bor på Orust i Bohuslän, Sverige med min man och vår katt. Scrapbooking är för mej en livsstil som påverkar mitt dagliga liv, det är en livsnerv. Att skapa ska vara fritt, skoj och personligt, det finns inget rätt eller fel - det är det som är så härligt! Jag började med scrapbooking 2004, just efter jag gift mej. Men jag har gjort grattis-kort sen jag var barn. Jag älskar att skapa av papper, LOs, PL-sidor, kort, Pocket Letter, Flipbooks, minialbum... Vad som faller mej in. Välkommen till min blogg: Kadas Scrapbooking

Att få vara DT på just den här sidan betyder mycket för mej! Jag hoppas jag ska kunna inspirera till att det är kul att skapa, det du gör är lika fint som det nån annan gör - det är ju det som är så bra! 

Nu till mitt alster, det allra första jag visar er! Vi har just avslutat en giveaway från Maja Design så papper av det märket tycker jag passar bra som start. Jag har valt att scrappa foton från när jag var liten, och hittade ett mönstrat ark i serien Vintage Summer Basics som passade perfekt, det heter 1911.





I found some pink stars in my stash. They are from Papirdesign, 
one of my favorite brands a long with Maja Design

Our current giveaway from Ett Trykk is for Norway only. 
Keep your eyes open for coming chansen to win in our giveaways.


Jag hittade några rosa stjärnor bland mina saker. De är från Papirdesign, 
en favoritproducent för mej, precis som Maja Design.

Våra norska läsare har fortfarande chansen att vinna tidning eller 
stämplar från underbara Ett Trykk - missa inte det! Läs mer här :-)

 Love, Kada

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar